Khamis, 28 Mac 2013

Teras Kelo / Gemunggal khasiatnya dengan Izin-ALLAH


BLOG DUNIA MISTIK 1001

Teras Kelo / Gemunggal

 Gambar: Teras Kelo / Gemunggal


 
Gambar: Teras Kelo /  Gemunggal kelihatan urat kayunya berlubang-lubang
 seperti lubang bulu roma manusia ianya menunjukkan salah satu 
dari ciri / sifat yang ada pada Teras Kelo / Gemunggal.



Gambar : Teras Kelo /  Gemunggal akan dipotong 
berdasarkan hajat / permintaan.



Asalammualaikum... Sahabat. Apa khabar? Alhamdulillah dapat juga kita 
bertemu pada kali ini. Perkongsian pada kali ini ialah Makhluk ALLAH... SI TERAS KELO / GEMUNGGAL. Dengan Izin-ALLAH  khasiatnya jika kita rujuk pada Blog-blog di Malaysia dan Nusantara,   teras kelo / gemunggal ini secara   ALAMI  /  SEMULAJADI  dapat  menghindarkan   Makluk Halus yang berunsur Hitam / Jahat. 

Menjadi perisai dari berlakunya SIHIR   pada    SI PEMAKAI  dengan Izin-ALLAH ,
 serta banyak lagi kelebihannya yang tidak sempat untuk saya nyatakan di sini. Teras Kelo / Gemunggal     menjadi   buruan    GURU-GURU SILAT ,  Pengamal Tradisional  dan 
Paranomal  kerana kelebihan yang ada pada TERAS itu sendiri diperakui oleh beberapa
 AHLI KAJI bahan bersifat ALAMI di Indonesia, Malaysia, Singapura dan rantau asia  ini.

 SIFATnya teras  Kelo / Gemunggal mengikut beberapa kajian yang telah dilakukan. 
Menyatakan Teras Kelo dengan Izin-ALLAH mampu bertindak lebih baik dari mereka yang mempunyai   SAKA / WARISAN   keturunan Ilmu Datuk Nenek.  Bagi Sahabat yang berminat untuk memiliki  Teras Kelo / Gemunggal untuk dibuat kolesi  Peribadi, cincin,  atau loket. Boleh hubungi saya Abg. Mad   dengan  Telefon  /  SMS   di talian H/P: 0137456936  /  0197803973  atau  email saya    di :  matbpyp@gmail.com  .  Sekian, terima kasih sampai jumpa lagi dilain ruangan. Salam...

6 ulasan:

Dunia Mistik 1001 berkata...

Terima kasih diucapkan kepada Sahabat-Sahabat yang telah menebus Teras Kilo tempoh hari, salam...

Dunia Mistik 1001 berkata...

Asalamualaikum... Sahabat. Yang di Rahamati ALLAH. Semoga diri kita dan keluarga dilindungi ALLAH dari bala dan malapetaka yang tidak diingini, Insha ALLAH, AMIN 3 X. Bagi Sahabat yang berhajat untuk memiliki Teras Kilo boleh hubungi saya kerana Terasnya masih ada lagi untuk dipotong pada bahagian yang di hayati. Sekali lagi saya ulang disini saya tidak membuat Cincin, saya cuma memaharkan Teras Kilo yang dipotong berdasarkan hajat. Harap maklum, salam.

sahbudin berkata...

My sobat, ini amalan untuk meningkatkan energi versi Babussalam bintara bekasi yang beriklan sangat bombastis di majalah misteri, PENGECASAN DAN PENYALURAN 17 cupu ENERGI HAQ NUSANTARA
HATI HATI PENIPUAN OLEH PIJAR BANGSA PENIPU DI BINTARA BEKASI DAN BABUSSALAM PENIPU DI BINTARA BEKASI

1. BASMALLAH
Bismillahir rahmanir rahim
2. ISTIGHFAR
Asthaghfirullaahal azhiim
3. SYAHADAT
Asyahadu allaa ilaaha illallaah wa asyhadu anna Muhammadar rasuulullah
4. SHOLAWAT
Allaahumma shalli ‘alaa sayyidina Muhammadin wa ‘alaa aalihi washahbihi wa sallam
5. HAUQOLAH
Bismillaahi alhamdulillaahi tawakkaltu alallahi wa laa hawla wa laa quwwata illa billah
6. SURAT AL FATIHAH
7. DOA ALIF 1
Bismillahirrahmanirrahim, Aku tegak seperti Alif, Aku duduk seperti waw,Aku menegakkan Qudrat Allah, Akulah yang masuk dalam kalimah Laa ilaaha illallah Muhammad Rasulullah

DOA SPIRITUAL 1
Bismillahirrahmanir rahim bis teguh-bis teguh-bis teguh, dzat kuat-dzat kuat-dzat kuat, lah asih-lah asih-lah asih, dzatullah, sifatullah, wujudullah kun fayakun, kuat-kuat-kuat teguh-teguh-teguh selamat-selamat-selamat Laa hawla wa laa quwwata illah billah.

DOA SPIRITUAL 2
Bismillahir rahmanir rahim, Asyhadu taguh paluput ilallaahu tan katun
8. SISTEM PERAWATAN ZAT
Zikir nafas Huu…Allah
9. SISTEM PENDINGINAN
Zikir nafas Allah…Huu
10. SISTEM PENGECASAN ZAT
Laa ilaaha illallaah (dibaca dgn lisan) diakhiri dgn Muhammad Rasulullah
11. PENYALURAN ZAT TYPE 1
Sarau majid katiwal hati kumul
12. PENYALURAN ZAT TYPE 2
Ahdad mahdiad
13. DOA SPIRITUAL 5
Raura bismi adam tiada memberi bekas, ada bekas tiada luka subhanaka allaahumma rabbanaa wabihammdika allaahummaghfirli, yaa Allah aku tiada luka berkat kalimah Laa ilaaha illallaah Muhammad Rasulullah
14. DOA ALIF 2
Bismillahir rahmanir rahim, Aku tegak seperti Alif, Aku melangkah seperti Lam Jalalah, yaa Nur payungi aku, tiada rusak aku, tiada binasa aku, tiada hancur aku, sebelum rusak ‘Alif itu, akulah yan masuk, kedalam kalimah Laa ilaaha ilallah Muhammad Rasulullah.
15. DOA TOLAK BALA
Allaahumma idfa’annal bala wal waba wa qaidal haasiriina wal haasidiina wazh-zhaalimiina
16. DOA SAPU JAGAD
Rabbanaa aatina fid-dunia hasanah wafil aakhirati hasanah wa qinaa azaaban naar
17. SHOLAWAT PENUTUP
Wa shallallaahu ‘alaa sayyidina Muhammadin wa ‘alaa aalihi wa shahbihi wa sallam
18. SYUKUR (HAMDALAH)
Wal hadulillaahir rabbil ‘aalamiin.

silahkan diamalkan bagi yang mau, gratis kalau beli di babussalam bintara bekasi harga diatas 80 juta rupiah, beriklan dimajalah misteri yang sangat bombastis

HATI HATI PENIPUAN OLEH PIJAR BANGSA PENIPU DI BINTARA BEKASI DAN BABUSSALAM PENIPU DI BINTARA BEKASI

Dunia Mistik 1001 berkata...

Maaf..., lambat REPLY... terima kasih saudara SHABUDIN. Di atas perkongsian yang saudara berikan. Salam persahabatan dari Abg Mad...

Dunia Mistik 1001 berkata...

Asalamualaikum, Sahabat apa khabar? Diharap sihat hendaknya... Selamat Menyambut hari Raya Puasa, Maaf Zahir & Batin. Untuk pengetahuan Sahabat teras kilo buat masa ini sudah habis dijual, salam.

Unknown berkata...

teras kilo ada jual lagy ka?