Rabu, 19 Disember 2012

Kayu Tas khasiatnya dengan Izin-ALLAH ampuh untuk menundukkan binatang buas.



 Kayu Tas Kelebihannya... dengan Izin-ALLAH

Gambar :  Kayu Tas yang telah dipotong.



 Gambar : Kayu Tas yang telah siap dipotong mudah
untuk disimpan dan dibawa.




Gambar : Kayu Tas yang telah dipotong mudah
untuk dibawa atau disimpan.



Gambar: Kayu Tas yang telah dipotong mudah untuk
disimpan atau dibawa. Bagus juga jika dibuat
Cincin atau loket.


Asalamualaikum... Sahabat.  Apa khabar ? Saya doakan semuga kalian semua berada
dalam Lindungan dan  Rahmat... ALLAH.  Kali ini kita akan berkongsi tentang  Kekuasaan
Tuhan  pada makhlukNYA... Kayu Tas dengan Izin-ALLAH  secara ALAMI   ampuh untuk menundukkan Binatang Buas dan  Haiwan Berbisa . Juga ada pendapat yang menyatakan dengan Izin-ALLAH dapat juga mampu... Menundukkan /  Melembutkan... Manusia yang Berhati / Bersikap yang Buas / Ganas .  Kalau dirujuk kepada beberapa Blog yang hebat di Nusantara ini sebenarnya banyak lagi Khasiatnya...Makhluk ALLAH,  Si Kayu Tas nii...

Baiklah diringkaskan cerita gambar di atas ada beberapa  potongan  KAYU TAS.  Bagi mereka
yang berminat untuk memiliki  kayu ini sebagai bahan  KOLEKSI PRIBADI... untuk disimpan atau dibawa dalam tas tangan atau untuk dibuat Cincin,  Loket  boleh  Tebus.  Mahar / harganya Insya-ALLAH...  sahabat mampu untuk mengeluarkannya.  Berminat untuk memiliki  KAYU  TAS   ini sila Telefon  /  SMS  saya melalui talian    H/P: 013-7456936    atau    019-7803973.  Boleh juga Email kepada saya : matbpyp@gmail.com   . Sekian, terima kasih.  Sampai jumpa  lagi...  Salam...

3 ulasan:

Dunia Mistik 1001 berkata...

Assalammualaikum..., Apa khabar Sahabat semua? Di harap berada dalam perlindungan ALLAH, Insya- ALLAH. Di sini saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucap Terima Kasih pada EN.JAFRI BIN JOHARI, dari Taman Cahaya Masai, Johor. Beliau telah menebus KAYU TAS di atas dengan mahar yang telah dipersetujui. Insya-ALLAH, mudah-mudahan membawa kebaikan di dunia dan akhirat, Amin 3 X.

Dunia Mistik 1001 berkata...

Assalamualaikum... Sahabat yang di Rahamati ALLAH. Semoga kalian berada dalam PeliharaanNya.... Di sini saya ingin mengucapkan terima kasih di atas sokongan kalian kerana sudi melayari dan membuat tempahan barang dalam Blog saya. Dalam kesempatan ini saya juga ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Korban & Maaf Zahir dan Batin, salam.

Unknown berkata...

Asalamualaikum tuan...saya farhan dari selangor..saya mempunyai kayu tas ini yang diberi oleh bapa saya.sebenarnya saya ingin bertanya ape kebaikan,cara menggunakan kayu ini dan apakah pantang larang jika mempunyai kayu ini..sebelum ini saya sudah bertanya dan diberitahu oleh bapa saya dan beberapa orang bahawa kayu ini adalah sebagai pelindung dan jangan dibawa masuk ketandas tapi saya terlupa dan telah bawa masuk ketandas jadi apakah akibatnya??harap tuan boleh berkongsi dengan saya.terima kasih asalamualaikum