Khamis, 20 Disember 2012

Kepompong Besi Kuning dengan Izin-ALLAH menjurus ke arah Kekebalan, Pertahanan Diri dan 1001 Khasiat.

Gambar : Kepompong Besi Kuning


 Gambar : Kepompong Besi Kuning


Gambar : Kepompong Besi Kuning

 

Asalamualaikum... Sahabat,  Apa khabar ? Terima kasih kerana sudi melihat barang-barang
dari Blog Dunia Mistik 1001. Hari ini kita akan berkongsi dengan makhluk   ALLAH   iaitu Kepompong  Besi  Kuning. Kalau dibuat kajian dan  penelitian dari Blog-blog terkenal Nusantara, cerita-cerita dari mulut ke mulut mereka yang ahli dalam bidang ini. Kepompong Besi Kuning
dengan Izin-ALLAH menjurus kepada Kekebalan, Pertahanan Diri dan 1001 khasiat. Bergantung kepada Tuah  Sipemilik. Walaubagaimanapun ianya berlaku dengan kehendakNYA juga.

Bagi mereka yang berminat untuk memilik Sepasang Kepompong Besi Kuning ini,
ianya sedia ditebus. Dengan mahar / harga yang berpatutan... buat masa ini tinggal sepasang sahaja.
Sahabat boleh email saya :  matbpyp@gmail.com    atau     Telefon  /  SMS   saya di talian
H / P :  013 7456936  /  019 7803973. Sampai jumpa lagi... Salam






7 ulasan:

I am Mystery berkata...

Salam tuan. Kepompong Besi Kuning ni ori dari alam sebelah ke atau indon punya. Setahu pengetahuan saya, Kepompong Besi Kuning tidak boleh ada kat alam kita sebab ia akan menarik semua arus elektik. Pernah terjadi dahulu sekali. 1 malaysia black out. Semua gara2 Kepompong Besi Kuning alam sebelah.
Tuan telah uji ke Kepompong Besi Kuning ni dahulu.

Dunia Mistik 1001 berkata...

W'salam..., Terima kasih Tn. Agent Mystery di atas kesudian Tn. melawati blog dunia mistik 1001 saya, terima kasih juga di atas kesudian Tn. memberikan komen mengenai Kepompong Besi Kuning yang saya milik. Apa yang tuan ceritakan tentang 1 Malaysia Black Out tuuu kerana Kepompong Besi Kuning dari Alam Ghaib tuuu memang benar, melalui cerita dari mulut ke mulut dan kajian yang telah dibuat oleh beberapa BLOGER BARANG MISTIK dan pengikutnya. Untuk pengetahuan Tn. Agent Mystery... Kepompong Besi Kuning yang ada pada saya adalah Hadiah dari seorang sahabat lama... itu sahaja yang saya boleh beritahu.Bab menguji keampuhan Kepompong Besi Kuning nii... saya belum buat lagi. Salam

Unknown berkata...

Ada lago ke besi kuning ni? Saya ingin milikinya.

Unknown berkata...

Ada lago ke besi kuning ni? Saya ingin milikinya.

Unknown berkata...

Ada lago ke besi kuning ni? Saya ingin milikinya.

Alia Natasha berkata...

Assalamualaikum tuan, sy ada pelbagai barang untuk dimaharkan.Tuan boleh test sendiri keasliannya.Berikut adalah brg yg ada dgn sy :
-geliga sisik naga
-geliga cenderawasih
-mustika permata embun
-besi kuning kalimah Allah dan Muhammad
-Minyak akar bulu perindu
-Duit sukarno anti rasa
-Batu kewibawaan
#mahar boleh dirunding
#apa2 brg boleh request.Smua sy ada.
whatsapp sy 0194427271

Tanpa Nama berkata...

Saya memiliki besi kuning berbentuk kepompong yg saya jumpa ketika masuk hutan.