Rabu, 12 Disember 2012

Teras Raja Kayu Merah... dengan Izin-ALLAH Ampuh dalam banyak keadaan

Gambar  Teras Raja Kayu Merah di atas


 Teras Raja Kayu Merah Untuk  di Tebus 
tak banyak dalam simpanan saya...


 Gambar di atas  Teras Raja Kayu Merah akan di Uji...


Gambar di atas  Alhamdulillah... Lulus Ujian
 Tembus Cahaya...


 Luluslah... tuuu Sebab Cahaya sudah boleh nampak...


Gambar di atas... Oriii   dan   Asli ,   Teras Raja Kayu Merah
 Untuk di TEBUS... MAHAR berpatutan tunggu apa lagiii... 
Telefon atau SMS saya cepat sebelum kehabisan sebab 
yang tinggal pada saya sudah tidak banyak


Assalamualaikum..., Sahabat... Alhamdulillah dengan IzinNYA  bertemu kita sekali
lagi dalam ruangan   TERAS RAJA KAYU MERAH.   Bila dibuat rujukan Teras ini dengan sunahtullahNya   atau    Semulajadi...  ALLAH  berikan  beberapa  khasiat untuk  menyumbang  pada  kebaikan makhlukNYA khususnya manusia. Sahabat boleh membuat beberapa rujukan dalam internet  melalui  Blog-Blog  yang  Hebat dimana   Blogernya   sedia   berkongsi  dengan  Khasiat-Khasiat Teras Kayu khususnya Teras Raja Kayu Merah. Pastinya  Blog-Blog  hebat  tersebut... sudah lama  bertapak dalam  Malaysia  khususnya dan  Nusantara amnya.

Antara khasiat   Teras Raja Kayu Merah  ini, bagi  mereka  yang  menghidapi  penyakit
GOUT   atau    SENDI    khususnya... lemah-lemah  sendi   di lutut, pergelangan  kaki,  lengan
dan bahu.  Digalakkan  mencuba  TERAS RAJA KAYU MERAH  ini dengan cara  dikikir  Teras
tersebut  mengunakan  kikir yang  sesuai...  Ambil  HABUK TERAS RAJA KAYU MERAH  ini  terus digosokkan kepada tempat yang sakit. Contohnya jika sakit  GOUT  atau  SENDI  itu dilutut  atau di pergelangan kaki GOSOKkan disitu. Dengan  Izin-ALLAH  habuk  TERAS RAJA KAYU MERAH  ini  akan    menyerap   masuk   dalam   kulit    badan    SI PESAKIT GOUT   atau     PESAKIT SENDI,  Insya-ALLAH   pesakit   GOUT    atau   SENDI    yang  berasa    BISA... atau   PEDIH    di sendi    berkurangan.  Untuk pengetahuan para SAHABAT  saya adalah antara INSAN  TERPILIH... yang menghidapi  GOUT ni...  Dah hampir    4   1/2    tahun saya kena sakit ini,  bermula dari pertengahan tahun  2008  hingga  kini.  ALHAMDULILLAH... baru kini  saya menemui  antara   ANUGERAH  yang  ALLAH  beri  kepada  saya untuk  mengatasi
sakit  GOUT.

Tak sangka pula disamping  PROMOT... barang-barang  MISTIK  dan  TERAS 
dengan  Izin-ALLAH   terjumpa pula   PENAWAR  untuk penyakit GOUT  saya.  Bukan
nak masuk bakul angkat sendiri... bab   Penyakit niii... sebab nak MELARISkan  JUALAN.
Tidak ada gunanya saya menjual PEMBOHONGAN... untuk mendapatkan sedikit KEUNTUNGAN. ALHAMDULILLAH... kerana  Jodohannya / Serasinya Habuk Teras Raja Kayu Merah ni... saya jarang diserang sakit GOUT, kalau tidak jaga makanan. Bagi mereka yang kena penyakit GOUT PANTANG  YANG  PERLU  DIJAGA...  dah  macam orang perempuan lepas bersalin TERUKnya. Jawaplah sendiri... untuk  PENGESAHAN  sahabat boleh tanya sendiri  pada kawan-kawan, atau saudara mara  yang menghidapi penyakit GOUT   atau   SENDI  yang TEGAR. SEKSA hidup dibuatnya... jika hidup pantang jumpa makanan... yang mana boleh fulunn... pii fulunn... SEMACAM   aje...

Jawapnya bila berjalan kaki akan seret sebelah kakinya... silap-silap jika nasib tak baik,
tak boleh berjalan terpaksa duduk sahaja. Ikhtiar untuk baik daripada penyakit perlu kita lakukan. Bukan apa senang hendak bergerak...  bila nak bergerakpun susah, pesakit  PENYAKIT GOUT  atau SENDI  nii... hendak sembahyang pun kadang-kala tak dapat lakukan seperti  orang Normal / Sihat. Banyak yang  SANGKUT - SANGKUT   pergerakan dalam Solat...  cubalah  Mudah-mudahan, ANUGERAH  yang  sudah   ALLAH   berikan pada kita melalui   ALAM  SEMULAJADI  dapat membantu diri kita yang SAKIT  menjadi lebih  SIHAT  dan dapat melakukan lebih banyak
AMAL KEBAIKAN untuk menuju ke Akhirat.

Insya-ALLAH... Berminat untuk berikhtiar mengubat penyakit GOUT  dan  SENDI  dengan
menggunakan    TERAS RAJA KAYU MERAH     boleh   hubungi   saya,  dengan  MAHAR   yang berPATUTAN... saya tak buat cincin yerrr, yang hendak  BUAT CINCIN  boleh tebus... TERAS RAJA KAYU MERAH  sahaja, lepas tuuu... sahabat    piii   lerrr   mana-mana   kedai  yang  biasa membuat cincin yerrr. Untuk menebusnya  boleh hubung saya  melalui email :  matbpyp@gmail.com  atau  telefon  ditalian   H/P: 013-7456936 /  019-7803973.  Selagi stok masih ada  yerrr... Salam...

13 ulasan:

Dunia Mistik 1001 berkata...

Asalammualaikum... Sahabat. Apa khabar? Semuga kalian sekeluarga berada dalam lindungan ALLAH dan sihat sejahtera. Disini saya ingin mengucapkan terima kasih kepada TN. ASPARIZAM MD KHAYON, MPOB Termeloh, Pahang kerana menebus Teras Raja Kayu Merah dengan mahar yang telah dipersetujui. Mudah-mudahan ianya membawa kebaikan di dunia dan akhirat, Insya-ALLAH,Salam. AMIN 3X

Dunia Mistik 1001 berkata...

Kepada Sahabat2... yang telah memesan Teras Raja Kayu Merah saya ucapkan ribuan terima kasih, salam...

Dunia Mistik 1001 berkata...

Assalamualaikum... Sahabat yang di Rahmati ALLAH, Terima kasih kerana memberi sokongan dan membuat tempahan dalam Blog saya, di sini saya ingin mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya... KORBAN, salam

Unknown berkata...

assalamualaikum…..saya ada seketol kayu teras gemunggai.raja kayu.dan kayu pasong hantu…raja kayu saya dah test bila suluh lampu dia tembus cahaya tu kira ori ke…dua lg sya tak tau nk test mcm mana…sesuai tk klu raja kayu di cantumkn dengan kayu gemunggai buat cincin…klu ada sapa2 dlm nie yg tau kt mana blh buat bentuk cincin mohon bg tau…area selangor klu ada….terima kasih…assalamualaikum

Unknown berkata...

assalamualaikum…..saya ada seketol kayu teras gemunggai.raja kayu.dan kayu pasong hantu…raja kayu saya dah test bila suluh lampu dia tembus cahaya tu kira ori ke…dua lg sya tak tau nk test mcm mana…sesuai tk klu raja kayu di cantumkn dengan kayu gemunggai buat cincin…klu ada sapa2 dlm nie yg tau kt mana blh buat bentuk cincin mohon bg tau…area selangor klu ada….terima kasih…assalamualaikum

Unknown berkata...

Gemunggai tu dari mana dapat kampung ke..boleh mintak no fon tak nk tahu nk tgk bentuk

Unknown berkata...

Pm tuan gemunggai tu bagi no fon

Unknown berkata...

Di Kota damansara Ada Tuan

Unknown berkata...

Saya ada teras gemunggal bukit..

adiparadi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
adiparadi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
adiparadi berkata...

Sesiapa yg berminat untuk membeli Batu Cincin, Gelang atau Tasbih dari Raja Kayu Merah..Wsap atau call sy 0196965404. Dijamin 100% asli dari Raja Kayu tulin.. Insyaa Allah. Setiap biji akan memancarkan cahaya merah, tiada campuran kayu lain.

Unknown berkata...

Assalamualaikum..raja kayu merah 100g angaran rm berapa